Wednesday, November 7, 2007

Nosowska I Kazik - Zoil

Duration: 03:46 minutes
Upload Time: 2007-05-20 10:49:07
User: jotazetzet
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Description:

"Piosenka nagrana przez czołowe postacie polskiego rocka - Kazika Staszewskiego i Katarzynę Nosowską przeciwko dziennikarzowi Gazety Wyborczej - Robertowi Leszczyńskiemu" Tekst utworu: Kurdupel nadęty Miernota przeklęty Z rybą w nazwisku Bliźniemu po pysku Z pretensjami do tronu Tronu po Napoleonu Ostatni z miotu Bez krzty polotu Oceniaj mnie, Niech jad strumieniami leje się Oceniej mnie, Niech jad strumieniami leje się Przez świat niedoceniony Bez szansy na żonę A po co mu żona Przecież żadna niegodna Bo każda kobieta Ma w sobie coś z dziwki Zadasz się z taką Oskubie do-centa Oceniaj mnie, Niech jad strumieniami leje się Oceniaj mnie, Niech jad strumieniami leje się Na te wszystkie smutki Z nienawiści do sztuki On został krytykiem Pewnie jest tutaj dzisiaj I jad mu się leje I z jadu kałuża I jad mu się leje i z jadu kałuża Oceniaj mnie, Niech jad strumieniami leje się Oceniaj mnie, Niech jad strumieniami leje się

Comments

No comments: